just det !!

mitt liv . com | 2009-05-18 | 23:17:21 Kommentera här! » 1 st

glömde skriva !
Igår, söndag fick jag umgås lite med johanna som man träffar
alldeles för sällan ... :(
I A F !
Vi skulle köpa lite glass o sätta oss o gott med, jag var snäll o bjöd.
Fyra glassar totalt 1 till johanna 1 till daniel o 2 ill mig ;P
men fick betala 100:- för dom!
fast egentligen inte, vara bara att jag inte fick växel tillbaka ... och sen när jag skulle åka tillbaka för att ställa allt till rätta
så hade dom redan hunnit stänga !! dyraste glassen någonsin det !! :D



Kommentarer
Skrivet av: johanna

jag ska ta med dig till ett ställe jag där du kna få bjuda på glass, Där kostar den 80-200kr hehe

2009-05-20 @ 20:10:31

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!