uuuh va gööött !

mitt liv . com | 2009-05-07 | 23:19:02 Kommentera här! » 0 st

Haft en underbar dag!!!

slut .




neeeejdå :D
gick upp i tid som vanligt och dolade o hade mig, mumsade till det med katterna i soffan så
att det råkade bli en extra tupplur :P men det är helt okej ... Blev dock ej frukosk
förrän runt elva ca, vilket egentligen också är okej .
Pratade lite med jossan om helgen som verkar lite rörig ... Pratade med lina som
var sugen att hitta på något, vilket jag också var, bara att jag alltid suger på
att ta tag i saker!!! men sån är jag ... :) folk verkar ju gilla mig ändå ;P

Lina skulle på rehab med bamsehunden men så fort hon kom hem
brummade jag iväg med mitt lilla blåbär till henne, körde lite vilse så klart men kom fram till slut :)
Sen var det bara mys o härligt gott till jag var tvungen att åka :(
synd men var ju inte sista gången !!! :D
sånt mys är välbehövligt !


linas bamsehund!
Keenahi


tack för idag !

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!