min helg

mitt liv . com | 2009-11-16 | 14:22:07 Kommentera här! » 1 st

I fredags blev det lite jobbande.
men tror alla var rädda för det var fredag 13e, för det var verkligen
folktomt! fredag, folk borde ha lite pengar kvar, menändå nada...
kanske börjar spara pengar till jul ?

Lördagen började tidigt, åkte ut till mamma för att hälsa på en
lite labrador bebis som var på besök, söööt! :D
tänk att acke varit så liten ... fast han är ju inte stor nu heller iofs ;)

Framåt eftermiddan åkte jag o abbe mot karlstad,
hämtade daniel, och åkte till leklandet på växnäs :)
Som sällskap kom dom söta små tvilling prinsessorna :)
Ena av dom blev lite ledsen en sväng och då ville albin tröst henne,
liten gentleman som han är!
På kvällen blev det som vanligt tacos när han kommer, och massa choklad!!
det var mer än bara albin som njöt av den kan jag erkänna ;)
måste berätta om kvällen också!
Han somnade i bra tid, kvart i åtta. Vaknade tolv o grät efter mamma mu, som
han hade glömt hemma :( men postis per gick lika bra! ;)
Halv två när han väl hade somnat men inte riiiktigt somnat, så gissa
vem som smäller i skåpen i köket o prasslar med ngt! sörk!
så abbe vaknar går upp o också vill ha mat... suck...
men sen! halv fyra somnar han äntligen på riktigt!! :D :D
=blev inte mycket sömn ... ;)
Söndag började kl åtta, men gick inte upp förrän halv tio ;)
frukost, skumbad, djuraffären o titta på smådjur sen hem till skogen med honom:)
alltså mamma ... :)
Det var mysigt men tufft :)







♥ ♥ ♥


Kommentarer
Skrivet av: Fröken M

haha... nu veet jag hur mina dagar kommer bli i framtiden.. =)

2009-11-16 @ 16:50:34
Länk: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!