någon som missat?

mitt liv . com | 2009-11-13 | 11:03:46 Kommentera här! » 0 st

att det är fredag den 13e idag ...!
härligt, kan ju inte gå mer än fel då :P
hörde att stora lillebror ska ta svinsprutan idag med HAHA bra dag att göra det på ;)

Tog lite för lång sovmorgon imorse också men som tur är så ringde mamma
och väckte mig så det inte drog iväg allt för mycket :)


Kunde inte sova igår för låg bara o tänkte på allt som har med jobb att
göra, hoppas jag hittar något bra, behöver något mera!
denna månaden var ju inte riktigt rolig, tänk er själv att bara ha
ca 700kr att leva hela månaden på, not so funny, men ska bli ändring
på det jävlar i mig. Ska hitta något så jag tjänar pengar och bara kan gå
ut och köpa mig en nya tröja utan att få dåligt samvete! :)

Får se hur helgen blir också, abbe ska egentligen komma hit men ska även fråga
om jag får jobba, får ju inte så mycket tider...
blir tredje helgen i rad att jobba, vilket det egentligen inte skulle vara utan bara varannan helg,
men det ändrades, och så skulle jag egentligen vara ledig två helger men vi får se...
jaja, livet fixar sig väl till slut!
Töligt att inte kunna köpa så mycket julklappar i år, älskar köpa grejer o ge bort!!
det töliga bara att det behövs lite pengar för det ;)

nej nu är det fem timmar sen jag käkade så då är det väl okej att
käka lite till frukost? ^^
jaaaa, jag gillar älskar frukost! :D

hejhej!


abbe ♥ vilken sötknopp!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!