nu blir jag stollig!

mitt liv . com | 2009-11-26 | 10:38:24 Kommentera här! » 0 st

På detta jävla comhem!!
tre-fyra mornar i rad har dom ringt och sökt daniel.
Första gången tog jag det som inget spec, andra gången sa att det är bättre ni ringer eftermiddagar
för han jobbar bara nätter så han sover länge. Tredje gången morrade jag till,
idag fjärde blev jag stollig!!
Frågade om de inte kunde göra ngn lite notering om det, men oj, just det,
det stod ju redan!!! jäla pucko läs sånt först o ring sen!!!
idag är jag förbaskad!

Fast nu ska jag skutta i duschen så då blir det nog lite bättre ;)
Sen ska jag rulla till stan och köpa julklappar som jag tittat ut,
är ju snart dags för julklappasutdelning! ;P

förresten! har ni läst aftonbladet ?!
första som dött av vaccinet "/
det hjälpte ju inte nervösiteten direkt ...
Och dödsfall är nr 10 i biverkningar :O
(tror dock inte dom skrev den listan efter ordning)




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!