oj oj oj

mitt liv . com | 2009-11-24 | 20:33:13 Kommentera här! » 2 st

vad tiden försvinner! hänger inte riktigt med hela tiden :P

Idag har jag iaf städat, tvättat för en barnfamilj, trots det bara än mina o daniels kläder,
helt galet men men :) har även bråkat med datorn som inte gör som jag vill... Hoppas
han lärde sig en läxa nu ;)
Fyllt på min julönskelista med lite grejer! :D
jaaa, jag skriver fortfarande önskelista, varför inte?
Får ju folk massa saker att välja mellan som jag verkligen vill ha
så man inte chansar o köper ngt helt galet :P

Mamma har mutat mig till att gå o ta svinsprutan också...
usch vad nervös jag är!!! :S kommer nog komma en liten tår ner för kinden då ... :)
Ikväll blir det tidig kväll! är trött o har haft ont i huvudet fler dagar i rad.



TACK mela för du röstat! :D :D


Kommentarer
Skrivet av: jojjo

då kan vi gå ihop och hålla handen :P

2009-11-25 @ 10:39:58
Skrivet av: Fröken M

Klart du ska ta sprutan ! Du kommer inte känna något alls, och så slipper du ju få tryne och knorr !!! det om något vore hemskt ;)

2009-11-25 @ 18:32:30
Länk: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!