greklandsveckan :)

mitt liv . com | 2009-10-05 | 13:49:45 Kommentera här! » 0 st

Grekland / Kefalonia / Lassi

Lör 26/9: började redan vid arlanda att daniel blev stoppad, och genomsökt, pga
snuset!! :D skräll ... Sen blev det senare med landningen, för det var oväder regn o åska.
Såg till och med en blixt!! :O
Sön 27/9: vädret började dåligt men bli jämt liiite bättre på eftermiddan :)
jag badade, vi tog en långpromenad till Argostoli :)
såg en mega ouzo. blev biten av stor flygmyra.
Mån 28/9: SOL, bad, daniel åkte jetski.
Tis 29/9: Gick till en annan strand (som inte var bra!), jag o gubben tog en privat lunch o myste :)
sen var det poolen och lite siesta ;D
Ons 30/9: Tog vi en pooldag, gött det! bettet av flygmyran var lika stor som
två tummar ungefär :O KUUUL not ...
och så ringde jag hem till mamma också :) ♥
Tor 1/10: Blidde det stranden heeela dagen, badade 2 gånger!! :O
tog take away med pita chicken sovlaki på kvällen, very najs! :)
köpte min snygga väska ;D billabong!
Fre 2/10: Mulet som tusan, men tvingade ner oss till poolen, bara för att typ :P
jag o mr tog en promenad till bankomaten som inte funkade..
vilket inte var problemet utan mitt kort hade gått ut!!!!
(nej, jag hade inte fått ngt nytt kort, dåligt!!)
sen öppnade sig himlen och det brakade till!
har aldrig sett sånt dåligt väder!! värsta jag någonsin sett!
hela himlen blinkade, mullrade så mycket att jag hörde det trots stängda dörrar och öronproppar! :)
Lör 3/10: dåligt väder på morgonen, men lagomt tills man packat allt så hade solen
kommit fram, men då hann man inte bada.
Den här gången hade vi tur med flyget ist,
lyfte tidigare = landade tidigare :)

Borta bra men hemma bäst!!!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!