men vad katten!

mitt liv . com | 2010-04-10 | 23:54:47 Kommentera här! » 0 st

Kände en "klump" på magen på oliver imorse men trodde inte det
var ngn fara utan bara en fattklump. Ganska logiskt med tanke på
han fina kroppsbyggnad ;) åker till jobbet o taänker inte mer på den saken...
Sen ringer daniel och säger att han tycker oliver verkar konstig och
inte är sig själv, men jag tror det blir bättre, bara han får vila.
Men daniel ringer igen och säger att han nu piper och man märker han har ont :(
och stämde gjorde det ... jag kom hem o kollade o kände.
Pep när man rörde magen,
pep när man lyfte honom,
har har svårt att lägga sig ner,
och han är ännu slöare o lugnare än vanligt :'(

Fick välja på att komma in i natt halv ett, eller imorgon.
Kände att jag vill inte vänta!! min katt har ont och mår inte bra! :(
jag är ûbertrött, men det skiter jag fullständigt i tills jag
vet att min skrutt mår bra ...

Ska försöka tänka positivt, men ändå inte för mycket
ifall ngt är fel ...

hör av mig hur det går!
håll tummarna!!!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!