blir aldrig som man tänkt sig!

mitt liv . com | 2010-04-04 | 22:13:18 Kommentera här! » 1 st

Veckan blev ju inte riktigt som den skulle, som vanligt med planer! :P

Onsdag började med illamående, men det är inte ngt som är helt
ovanligt sånt händer, men blev ingen frukost men sen blev fika/lunch
med vera fast det kom direkt upp :( hatar att spy!! och på bergvik också, fick
ju inte läget att kännas bättre direkt...
Trodde det skulle vara över sen, men icke, kände att jag fick väldans ont i
magen så vi drog hemåt, sa vi tar filmmys ist, men fick ta ett spystopp till
innan vi hann och komma hem :P och med tanke på att vi numera bor
väldigt nära bergvik, så var det illa :P
Efter det var inte Vera lika sugen på film hehe :P kan väl kanske förstå henne
och tur var väl det att hon inte stannade! någon form av fontän-kräksjuka
var det nog jag åkte på...och feber! Men som allt annatså går det över :)
så onsdagen spenderades i soffan och hela torsdagen likaså, tror nästa jag fick liggsår
efter det ;) men på fredag åkte jag hem till mamma ngr timmar, skönt att
komma hem ifrån en sväng :)
Väl hemkommen så blev det ngr "visdomsord" mellan mig och gubben,
och kvällen spenderades framför datorn och med Vera i telefonen :)
gött att ha dig stumpan!! :D ♥

Lördag: La Familia all day long!
:) ♥

Och idag har det jobbats en sväng.
Och första gästerna som kom var mamma o abbe! :D
då blev jag lycklig kan jag lova! :D :D
stod precis o skrev sms till mamma så hörde jag dörren, suck!,
men så var det dom som kom!! :D
Otur bara att det var söndag när alla bakfulla troll
tittar fram, men gick ändå :)

Nu ska jag sluta skriva ;)
för nu ska jag titta på Grease, länge sen ... :)


Kommentarer
Skrivet av: vera

<3

2010-04-05 @ 23:24:04

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!