men vad har hänt ?

mitt liv . com | 2010-08-08 | 20:34:03 Kommentera här! » 1 st

mycket händer och lite skrivs!
vilken kombo! ;)



Minisemestern i Norrköping och på kolmården.
ministadsvandring på kvällen när vi kom fram, var ganska så
skönt att sträcka på sig :) Abbe var sååå duktig under hela resan fram
och tillbaka. Inge gnäll, inge tjat bara massa  p r a t ! ojojoj vad
denna lilla mannen kan prata! :D haha! ♥

kolmården resan 22 juli 10

Min "lilla" prinsessa flyter ut i sängen. Notera att hon ligger med
benen över vattenflaska, ser ut som solstol, och verkade gilla läget (om man ej räknar
med när man tar kort på henne :P )




En dag på stan med mig, mamma & mormor så passade Abbe på att
prova olika hattar.
Riktigt snygg måste jag säga! :D

29/7-10

Jag har köpt mig nya skor. Daniel hatar dom
but I looooove them ;)



Tog ett kort på Kolmården som vi skulle ha fått på mejlen men
ej fått än (har mejlat dem!!) så bild av mammas vykort som vi
skickade, därför det är skum kvalite ... :)

vykort

Bakningsdags!
Allt för att underhålla den lilla mannen! :D


31 / 7 - 10

Har sovit över hos mamma två gånger under semester, lite i hopp
om att få Abbe att sova i sin säng i sitt rum. Första gången sov han i sin
säng till kl fyra sen kröp ner hos mig (sov brevid på madrass), andra gången
till ca tolv-ett, då kan kom på att han var
kissnödig och lika gärna sov hos mor o far. Och innan allt detta snurrar
han ett par varv i sängen också :P

5/8-10

En passa - Abbe - dag.
Utflykt till båthamnen i grums, kollade båtar och "fiskade".
Gick in i pappas båt en sväng, vilket var coooolt :P

abbe fiskar sten

Att fiska med håv var inte lätt, så Abbe fiskade stenar på land ist :P


abbe fiskar sten 6/8-10

En tur till öb i vanlig ordning när jag o abbe är i farten för att driva tid...
ingenting ska man ha men ändå passerar summan alltid (minst!) 200:-
denna gången hittade vi "desirée kakor". Roligt med mitt namn på
ngt för en gång skull, dessvärre var dom inte så goda :P



Mamma tvingade mig att prova hennes dumma epilator.
Ont gjorde det minsann, jag blev ju fruktansvärt läcker efter ;P
kvinna eller man, jag är banne mig en kvinna o vi klarar allt!
girlpower ;)

6/8 -10

Sen har daniel badat ca tjugo miljarder gånger denna sommar, medans
jag bara en :P då var det 22 grader och tyckte det var aassskallt.
När daniel varit i har det som minst varit 17, buurr!

skönt? 18 grader ... :P 8/8-10

Sen är det resa till Grekland bokad i höst också :D :D
lycklig! ♥
den 14e september åker vi till ön Korfu,
staden/byn(?) Agios Georgios och hotellet Likithos
Bilder på hotellet!


sen har jag även upptäckt detta, att jag må vara tråkig o törr,
men sån är jag och jag är mig själv! men jag är alldeles unik på mitt eget vis!



puss o hej från mig! :)


Kommentarer
Skrivet av: Fröken M

den där semestern har inte gått av för hackor ser jag !! slå en pling när du fått schemat eller kika förbi idag ! vi är hemma =) kram

2010-08-09 @ 09:28:37
Länk: http://frokenmela.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!