vänder det nu ?

mitt liv . com | 2010-08-25 | 23:36:44 Kommentera här! » 0 st

Längtar till grekland, hoppas att efter den resan att livet
blir lite "normalare" igen, så som det ska vara.

Nu har jag precis pratat med Vera,
min ängel i livet! ♥
fan vad du är bäst!
hon gör så att jag orkar med morgondagen,
hon får mig att känna mig värdefull,
hon får mig se ngt ljust i det mörka,
 hon får mig må bra ♥

Imorgon får jag träffa andra viktiga, betydelsefulla
personer som värmer mitt hjärta
m a m m a  och  a l b i n
(ev  s i m o n  också)





Utan denna lilla man hade jag nog varit inlagd på
ngn avdelning för lääääänge lääääänge sen! my sunshine!
Älskar min Måne! ♥
måne = albin :)

Han är inte mammas stjärna,
han är min måne :P

Han sa ngt sånt själv en gång :P
mamma frågade om han var hennes stjärna
men då sa han att han var min måne :P
Skumt av en 2-3 åring att säga ???? :P
Jag är glad att Abbe finns iaf,
glad att mamma blev gravid sent,
även om jag inte var helt road av tanken
att bli storasyskon som 19 åring till att börja med :P hehe!
tur hon inte lyssnade på mig ;) för jag hade
inte velat haft det på ngt annat vis!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!