gårdagen blev som den blev :P

mitt liv . com | 2010-02-25 | 11:40:40 Kommentera här! » 0 st

Det som var bra igår var att vi var o storhandlade,
och vi kollade vidare på detta med tv i sovrum :)
nu i efterhand känns det dumt att vi hade så bråttom
att sälja den gamla hederliga tjock tvn ... lätt att vara efterklok :)

Trodde dagen skulle fortsätta att vara bra men icke :P
på vägen till dansen, skulle det parkeras o grejer meeen
blev lite struligt och det slutade i en snödriva :D givetvis!
efter många långa minuter stannade faktiskt två killar o hjälpte mig,
gick ju inte bra men ändå, dom stannade o försökte hjälpa iaf!
jämfört med många andra som bara gasade förbi ...
spec den jvla bilen jag svängde in i snödrivan för!! kollade ju
inte ens att jag kom loss utan bara körde vidare med sitt liv.
hata såna människor...

Björn o Daniel kom och räddade mig ur snön sen som tur var :P
Satt i snödrivan i en totalt en timme ungefär vilket blev att jag
i stort sett missade hela dansen :( men gick i o kollade klart på slutet iaf.
Jag var helt genomblöt o nästan ihjälfrusen så dansen var
det ingen tanke på att försöka med ens :P

Sen blev det hemgjord pizza och tjockttäcke i soffan
så var det inte så synd om mig längre :)

Idag blir det inte mycket gjort kan jag säga, känner bara för att hålla mig
hemma, plocka o ta det lugnt :)
Har ju ingen bil heller eftersom lillebror ville låna min bil,
egentligen till torsdag, sen till fredag och nu till söndag såå är billös :D
orka åka buss ;) redan gjort det hela fyra ggr denna veckan
och ska göra det imorgon till jobbet igen, men sen hämtar gubben mig
efter iaf :)

Besök är välkommet! :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!