Men hur är det egentligen då?

mitt liv . com | 2010-02-18 | 22:52:04 Kommentera här! » 0 st

Galet ont i knäna efter gårdagens dansträning kan jag bara berätta iaf,
och lite sliten i benen (blir så när åldern knappar i kapp) annars är det fint! :D

Idag har vi fått i ordning på internet iaf! :D
och fixat mediacenter som det så ljuvligt heter :P
(dator kopplat till ps3 så vi kan se film lättare)

Hämtade ny boxern till tv också, så klart den också är trasig!!
tror ni vi tokälskar telia nu?? inte riktigt kan jag erkänna :P
fuuuuuuuck them, ringer till dom ca 1 biljon ggr på dag känns det som ...
alla säger olika o ingen fattar ngt heller, BRA!
Så ska få en till ny boxer nästa veckan, men funkar inte denna
skulle dom banne mig skicka ngn person till oss ist sa daniel.
Orka lägga ner livet på att det ska funka!

Tog lite pizza m daniels kompis som var här o hjälpte till,
bakade kakor gjorde jag också!
Ser inte riktigt rätt ut, men smakar gott, och som sagt, man
ska ju inte gå efter utseendet :)
Sen kom pappa moa jossan o liam :)
göööött m lite bebismys!!
Världens lugnaste unge!! säger aldrig ngt eller gnäller...
så jag tror han kommer bli en riktig vilde när han blir stor :D
Björn o jossan kom förbi också, nyfikna på vår håla :P

Lite mer färdigt här hemma nu iaf :)
typ 95% kanske :P

Mamma olle abbe o simon var ju här i onsdags! glömt skriva..
Fick vi inflyttningspresent! :D :D :D
Matchande grejer till badrummet!
När allt är klart där kommer det bli  l ä c k e r t !

Nu får det räcka med text va? :P
damn om ni orkar läsa allt, har mycket att berätta
jämt nu för tiden tydligen :P
Nu blir det soffa+täcke+tv =gött!
byebye!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!