tjabbalabba!

mitt liv . com | 2010-01-07 | 11:40:24 Kommentera här! » 2 st

jepp då var det torsdag ...
i tisdags var jag o frillisören o fixade lite, färgade inte hela håret med det röda
för det skulle bli för fjortis/punk/emo rött då :P
jag tycker det bli grymt bra som det blev! :D

Igår jobbade jag hela dagen. Daniel skulle iväg med björn till bergvik
för att köpa skridskor o handla lite mat.
Skridskor fixade han men maten handlade han som vanligt för mycket!
han ringde till jobbet o berättade, 1100:- hade det gått på :S
va faan, extra knäcker han hos maffian eller ?
jaja, har vi mat så vi klarar oss januari ut iaf ;)
Idag ska jag också jobba men bara ngr timmar ikväll.
(danne har jobbat mån tis ons, jag ons tors fre lör rooooligt)

just det måste vara lite grinig en sväng.
igår ramlade det in typ mellan 15-20 vuxna o barn,
dom verkar stressade o säger att dom har lite bråttom
om det kan gå fort.
men vad fan! gå ut inte o ät på restaurang då om ni har bråttom!!!
ta jäla mcdonalds eller ngt ist då!!
guuud så grinig jag var!
hatar när folk kommer o säger att dom har bråttom ...

så, nu har jag sagt det så nu kan det släppas :)

till helgen ska jag få jobba med kattis :)
trevligt det!

på söndag är jag o daniel lediga samtidigt o tillsammans,
då ska vi röja lite till, kolla vad som ska till tippen o sortera kläder.
Vet ngn vart man ska lämna kläder som man inte vill ha?
känns onödigt att kasta när man kan ge till folk som behöver det ist ...

over and out!


Kommentarer
Skrivet av: Emma

Ah, vet inte riktigt. Kan ju ha runnit lite färg också. Men snoret va ju blått. :P Fattar inte vart alla hans idéer kommer ifrån. :S Hehe.

2010-01-07 @ 13:20:11
Länk: http://eembla.blogg.se/
Skrivet av: Fröken M

finns massa lådor vid sopsorteringarna där man kan lämna kläder till röda korset och frälsningsarmén. Där lämnade vi en himlans massa förra veckan =9

2010-01-07 @ 15:04:43
Länk: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!