ikea o stan i massor!

mitt liv . com | 2010-07-30 | 22:59:56 Kommentera här! » 1 st

Fulle rulle här på den lugna semestern! :D
ringde igår michaela o lillprinsen viggo för att kolla om de var
sugna på lite ikea, men det var givietvis upptagna!
Detta med tajming är inte lätt! :D
Så ringde abbe och frågade vad han skulle göra idag, och han skulle
inte göra ngt spec, så han sa till mamma att dom skulle komma in till mig o ikea ;)
plus, fick med en mormor på köpet också :D

Mycket trevlig dag blev det!
ikea ett par timmar, med resten av hela karlstad :P
sen bergvik också i ngr timmar, allt eller inget.
jag gillade läget!! :D

Sen var jag nästan helt slut...
men sedan ringde kattis för vi hade bestämt dejt, plus jag hade
bestämt mig för att kidnappa med mig henne till ikea så
hon hjälpa mig med en dvdhylla jag bestämt skulle ha till varje pris! :)
och jag fick banne mig den också ;)
Sedan blev det bio minsann! Knight and Day,
bättre än förväntat så det är positivt, kan rekomenderas! :)
vi köpte maaaaaaassa godis och käkade bara lite :P

och idag tog vi en tur till karlstad också,
jag ville kolla skopunkten efter ett par skor som jag sett men
inte riktigt hade tid/ork/lust att fråga efter rätt strl, tänkte stan hade
den, men icke!! hittade som tur var ngr andra, nästan likadana :)

Och just nu sitter jag hos mamma och en sovande Abbe :)
och ska sova över! :)
Daniel o Robban spelar tvspel så kan lika gärna sova här
för en gång skull :)

Nu blir det snart natta!
Abbe ska sova i sitt rum för första gången!
jag på golvet ;)
myyysigt!


Kommentarer
Skrivet av: Fröken M

haha... ja, han är allt en riktig liten linslus :) Härligt med semester ! Jag och viggo är själva hemma på dagarna i veckan, vi kanske kan ses ? Kram

2010-08-08 @ 10:50:48
Länk: http://frokenmela.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!