TVÅ LEDIGA DAGAR !

mitt liv . com | 2010-06-04 | 00:21:04 Kommentera här! » 3 st

fint det!!

I onsdags åkte jag, Anamaria o Sanna till gbg för att få
smink o hår fixat, och kort tagna :D

Det var ..spännande?
Häftigt att prova på, men väntetiden var jämt liiite
dryg, men men! vi hade en bra, rolig, spännande dag ändå.
och stressig ;P
Hade dock inte betalt för att göra det .. inte där iaf ?
men men!

jeppjepp! :)

Full rulle idag med!
stan me Vera! vem vet när jag ser henne nästa gång :'(
Vi hade det iaf toppen!! som vanligt!
Fick iaf tag i ett par kortbyxor, men skulle behövt två.
En vit bh, men skulle även behövt en svart.
Hade tänkt köpa mya sommarskor, då alla gamla är trasiga o slitna,
men nu visar det sig jag måste köpa nya vita klackskor till bröllopet
för jag hittar bara den ena klackskon, inge tööligt alls vill jag lova!!! :D
jaja ... blir ju inga väldigt exklusiva kan jag säga iaf, om jag inte
lyckas trolla fram pengar imorgon på ngt magiskt vis ...

En bild från onsdagen, tog den daniel gillade bäst :P
får se om och när jag vågar visa de andra;) lite osäker än .. :P

5342 3 juni 10

:)


Kommentarer
Skrivet av: Mamma Mu

Jättefin bild ju! Vill se de andra också! :-)

2010-06-04 @ 09:41:29
Skrivet av: Virre

Du är så fin fin min älskad vän! Saknar dig <3<3<3

2010-06-07 @ 01:28:19
Skrivet av: Linn

fin bild!! :)

2010-06-07 @ 08:05:11
Länk: http://linnkroger.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!