damn Im good !

mitt liv . com | 2010-03-18 | 21:18:46 Kommentera här! » 1 st

Blev iaf ngr timmars sömn inatt som tur var :)
men kl 7 gick jag upp för att göra simon sällskap innan han skulle iväg till skolan :)
sen rava jag ner mig gött i soffan o satt där ett tag, ingen som helst lust till ngt, bara vara !! :D
men sen orkade jag inte det mer ;)
Körde igång en mega full diskmaskin,
samtidigt som en tvättmaskin fick skutta igång, allt eller inget! sen satte jag igång att fylla nya hyllorna med alla nedrans filmer som vi har, göör snyggt ;)

Molly min lilla pärla är dålig och kattoan så inte direkt vacker ut :(
plus hon hoppade upp i mitt knä så jag fick upptäcka det på den vägen också,
äckligt och stackars lilla henne.


Danne mannen vaknade och yttligare en tvättmaskin kördes igång...
Nästa tippen! check! med alla kartonger o bös som blivit efter allt nytt som köpts :)
Sen hade vi ca tio saker på handlingslistan som skulle inhandlas, som
vanligt blev det inte så men det blev iaf bra handlat! :)
Hem, mat, daniel till jobbet. Och jag plockade vidare i lyan.
tre tvättmaskiner till har körts, nöjd som tusan för all tvätt är nu borta! :D
Ända sen vi flyttade in har vi sagt att vi måste fixa ngt mer som gör det mörkt i
sovrummet, att dra för gardiner räcker inte långt.
JAG tog tag i att sätta upp de mörkläggande gardinerna som jag
fixade igår. Och jag fixat! blev till och med rakt ;D
kvinnan eller mannen som är händig?
i vårt fall... Kvinnan! :D


G I R L P O W E R  !


Kommentarer
Skrivet av: Virre

You go girl =)

2010-03-18 @ 23:07:33

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!