min lilla tjej :(

mitt liv . com | 2010-03-25 | 09:53:10 Kommentera här! » 0 st

Jobbade måndag o tisdag.
onsdagen var seg och bara höll mig hemma på förmiddagen,
när Herrn vaknade till liv åkte vi till djuraffären och
fixade en klösis åt odjuren, vilket dom attackerade direkt :D :D
sen handla, laga mat, daniel jobba, jag dansa :)
sen! blev det ett litet samtal till mamma mu,
och efter det, tre timmars terapisamtal med Miss VeraB ;)
damn vad vi kan prata! :D hehehe
Längtar tills hennes skola är över och hon flyttar hem :)
om hon nu inte ska till östergötland (?), vilket hon iofs inte får för mig!! ;D

min stackars lilla molly är dålig igen också :(
ska sluta med tonfisken för tror verkligen att det är den som spökar...
hoppas hon blir bättre♥

Denna helg blir trevlig, för jag är nämligen ledig
hela fre lör sön :D :D
och ja, den är planerad o fixad :D

Fröken M, när kommer lilla skrutten?
väntar på det ska bli tyst på bloggen så man förstår du åkt in!! :D
men icke, hälsa att jag tycker det är dags att komma ut nu ;)

Dags för frukost?
jaa kanske dags efter att varit upp två timmar...suck.
what to eat ...


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!