Börjar man bli gammal eller ?? :P

mitt liv . com | 2010-10-21 | 10:59:39 Kommentera här! » 2 st

Från gårdagens facebook:

Dagens vurpa! :D
Hade nog sett riktigt roligt ut på film faktiskt! :) var jag och abbe som hade springtävling in, rundade ett hörn (ute på grus givetvis) och vi båda, exakt samtidigt, landade på mage o nos brevid varandra! :D kom ngr tårar från Mini men sen skrattade vi ordentligt åt det också! :) Abbe klarade sig med lite skrap på handen, tack vare att han hade byxor, men själv hade jag strumpor som inte skyddade vidare mycket :P hellre jag än han! :D
♥ puss & kram lillebror


Och jag kan säga att det idag känns i hela kroppen!! :D hahaha!! :D


Kommentarer
Skrivet av: Emma

Tack och bock. :D Älskar verkligen min arm nu men än är den inte klar. :D

2010-10-21 @ 14:04:46
Länk: http://eembla.blogg.se/
Skrivet av: Fröken M

Tack ! det ska faktiskt bli kul att jobba lite extra även om C inte är direkt över förtjust... !? Kram

2010-10-25 @ 19:21:09
Länk: http://frokenmela.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!