ut med gammalt in med nytt!

mitt liv . com | 2010-10-19 | 21:11:22 Kommentera här! » 1 st

Idag började dagen med en riiiiktig härlig sovmorgon.
Drog mig neråt stan runt ett, halv två var det vax-dags ;)
gööööööött!
Känns det gör det, men gjorde mindre ont. Första gången var värst,
som med allt annat typ kanske ?
Kan rekomendera Freesun !
trevliga och bra!


Sen var det hem en snabbis och vidare för att bränna fläsk med kattis!
Under tiden skulle det komma folk hit för att kolla på soffan som vi säljer (sålt!)
ivrig ivrig!
men när jag kommer hem så säger daniel att dom inte ville hade
för den var för nedsutten. men! så går jag upp för trappan och ser att
det är helt tomt! bara utemöblerna inne! :D :P
Blir inga myskvällar i soffan förrän nästa vecka nu... :O
tisdag kommer nya möbler!!! :D :D
En ny soffan och en ny fåtölj!


Nya



gamla

får ta bilder när det nya kommer in i huset :)


Fulle rulle idag iaf!!
och nu har vi precis haft myskväll här hemma :)
konstiga familjen ;) men vi jobbar dumma tider och går alltid
om varandra, så man får ta vara på den lilla tid som blir över .

God kväll på er !


Kommentarer
Skrivet av: Fröken M

va härligt med nya möbler !! Fortsätter det trilla in flera skal i veckan kommer min telefon snart ha större garderob än mig ;) kram

2010-10-19 @ 21:27:15
Länk: http://frokenmela.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!