29 augusti

mitt liv . com | 2011-08-29 | 01:04:24 Kommentera här! » 0 st

Förutom att dagarna rullar på så har jag inte så mycket att säga :)
bara massa jobba jobba jobba jobba :P

mån - nattjobb +hårklippning :O
tis - kvällsjobb
ons - kväll+nattjobb
tors - kvällsjobb
fre - heldagsjobb

sen TVÅ dagar LEDIGT ?!
satan i gatan! :D
Försöker tjata med daniel till filipstadsmarten som
är i helgen... Får nog min vilja igenom mohaha! ;)
..om vi inte ska till sthlm för att ta tag i dannes 30års present :)

Sen eftersom min lilla kattflicka är så fet o lat också så har hon
ju givetvis liggsår, och nu har ett av såren blivit stort o äckligt,
förut var det till och med blodigt :(
men lite bättre nu för tillfället iaf, hoppas det håller sig så :)

mina bebisar ♥


För övrigt så känner jag att jag måste göra om bloggen lite... Inte för att jag kikar så mycket på
den själv utan mest bara för att :P
Någon som vet någon bra sida där man kan få lite hjälp o tips?
please let me know ;)
för kan tyvärr inte det längre hur man gjorde :P


Nu får det bli någon form av film att roa mig med, måste hålla mig vaken inför
nattjobbet imorgon. För min del funkar det bättre att sova lite längre,
för detta med att sova middag o tupplura är inte min grej!
Då sover jag hellre längre sen pang på! :D
giiiirlpower vettni! ;)

Trevlig vecka alla!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!