20 augusti 2011

mitt liv . com | 2011-08-21 | 14:13:29 Kommentera här! » 0 st

Då var denna jobbhelg över ...
Och den kunde inte avslutats bättre!

Skulle slutat fem men blev senare som vanligt.
Daniel ringer och frågar vart jag är och om jag kan komma ifrån/hem inom
tio minuter, för han har en överrasking.
Absolut säger jag!

Skyndar hem, han möter mig vid bilen och vi åker direkt...
Får inte veta något, inga ledtrådar, inget! :D

och överraskningen var...
åka HELIKOPTER !!!
riktigt riktigt häftigt!


riiiktigt coolt! Var inte uppe sååå länge i luften direkt men känsla
satt kvar i magen hela dagen! :D


rånöjd :P


rånöjdare! ;)

bellevue hills
bellevue hills! :D inte alla som tagit eget flygfoto
på sitt eget "hus" :D


sista bilden är till morfar! ;)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!