helt gaaaaaalen!

mitt liv . com | 2011-12-14 | 23:24:37 Kommentera här! » 1 st

det är vad jag är!
och varför är jag galen kan man fråga sig? jo, för att jag är så arg o grinig!
och varför det då? det kan jag inte prata om!
roligt svar va? nej, men jag spelar inte lika fult spel som vissa bara... även
om jag vääääldigt gärna skulle vilja spela i samma liga.
SO BITE ME!

men jag kan kopiera o visa en del som mamma skrivit på facebook:

Vad trött jag blir att folk använder Facebook till att smutskasta andra, när
man dessutom inte har all information och vränger sanningen så kan man bara
kalla det onyanserat och barnsligt. Låt männiksor få reda ut sina
bekymmer själva eller håll er till fakta! Det finns ju en anledning till att
de det berör inte ens kommenterar uttalandena. PUNKT!


såååå nu jag fått tyyyyp skriva av mig iaf,
men kan säga det finns några kg svärord kvar! ;)


Kommentarer
Skrivet av: Fröken M

Usch, det låter inte alls kul vännen !! Hoppas att dessa människor biter sig själva i röven inom kort !! KRAMAR

2011-12-15 @ 08:54:50
Länk: http://frokenmela.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!