hihihi

Hahaha | 2011-12-03 | 23:23:30 Kommentera här! » 0 st

Jag var på ICA köpte en säck Doggy hundmat till min hund, i kön bakom mig frågade
en kvinna bakom mig om jag hade en hund.
Varför skulle jag annars vara att köpa hund mat, eller hur??
Så impulsivt sa jag att nej, jag har inte en hund, jag ska börja på
min Purina Diet igen, och att jag förmodligen inte borde det eftersom
jag hamnade på sjukhuset sista gången men att jag hade gått ner
25 kilo innan jag vaknade på intensiven med
omfattande vård, med massa slangar, nålar och näringslösning i båda armarna.

Jag berättade för henne att det var i egentligen en perfekt kost och allt du behöver
göra är ladda dina fickor med Doggy hundmat och helt enkelt äta en eller
två varje gång du känner dig hungrig. Maten är klar näringsmässigt
så det fungerar bra och jag tänkte försöka igen.
(Jag måste nämna att praktiskt taget alla i kön nu lyssnade glatt på min historia.)
Skräckslagen frågade hon om jag hamnade på intensivvård, eftersom hundmaten förgiftad mig.

Jag sa till henne nej, jag klev av en trottoarkant för att sniffa en pudel i rumpan
och en bil körde på mig. Jag trodde att killen bakom henne skulle få en hjärtattack,
han skrattade så mycket.
Tänk på på vad du frågar mig och vara beredd på mitt svar.
Jag har all tid i världen att tänka på galna saker att säga...




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!