nu behöver jag hjälp !!

mitt liv . com | 2011-02-15 | 23:15:55 Kommentera här! » 2 st

Behöver nya glasögen för har tydligen haft mina sen 05 eller vad det var!?
alldeles för länge iaf, med tanke på vad "bra" min syn blivit sedan dess ...*suck!*

Har fem glajjer att välja på här hemma och tänkte att ni ska få
säga ert! :)

(Ray Ban, D&G, Peak mohaha)

bild nr 1


bild nr2


bild nr3


bild nr4


bild nr 5


samt mina nuvarande


personligen själv, så tycker jag nog (helt plötsligt!) väldigt mycket om mina gamla glasögon .
1 björn borg (hihi)
2 snygga
3 inte så jäkla stora som alla andra är ju! men är tydligen mode (mode o mode säger jag...)

Vad tycker ni ?
Har tills på fredag att bestämma mig, men är ta mig tusan inte lätt!!
Så hjälp mig liite! :D

tank yo ! ♥


Kommentarer
Skrivet av: Fröken M

Hej gumman ! jag tycker nr 1 eller 3 är snyggast :) Kramar från oss !

2011-02-16 @ 10:01:03
Länk: http://frokenmela.se
Skrivet av: emma

gillar 1an, fast dom gamla var faktiskt inte helt fel dom heller

2011-02-18 @ 17:23:11
Länk: http://gosane.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!