Vad händer?

mitt liv . com | 2011-07-07 | 01:30:35 Kommentera här! » 0 st

j a g   j o b b a r !
det är vad jag gör, och där med inget intressant att skriva om :P
meeeen känner på mig att jag nog kan skriva lite ändå :)

Kan börja med att säga att det är ca 50 jobbtimmar kvar tills semestern börjar! :D
hääärligt! nästan tre veckor blir det, typ,
tre veckor ledigt fast jobbar fyra dagar (???) :P

Bilder kan man inte heller se för lite av,
en bild säger ju mer än tusen ord...?

Abbes racerbil!
Kommer video när han kör snart! :D

♥ ♥ ♥

Kääärlek!
min älskade lillebror ♥


Min prinsessa Molly, härlig att jag lyckades få med hennes gäst! :D


Tufft att vara på kalas...?
Somnar i baren redan! hur ska detta gå! ;)





mysdag vid vattnet, början av juni, jag badade INTE ! ;)

mina pojkar ♥


buspojken oliver




♥   ♥   ♥


yeeeah fotbollskungen!


gillar bilden ;)








Tossebergsklättern


Någon som var "lite" rädd :)


 
Livet är till för att njutas av!

Ska fixa lite videos snart också...
Blev väldigt mycket bilder nu, men var ju ett tag
sen sist så, hope you enjoyed ♥


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!