superduperglad!

mitt liv . com | 2011-03-06 | 10:45:58 Kommentera här! » 0 st

Jag är glad glad glad !
dock har jag inte varit bra på att skriva blogg så
tar igen allt nu med massa bilder! :D

Kan ju börja med att jag har snyggaste lillebrorsan ever! ;) ♥
abbe <3

jag har en väldigt ful katt och en hund som gillar ballonger.
oliver har för övrigt sin tv-tittar pose ;P



Albin har provat barnzumba, ska försöka fixa att
visa det jag lyckades filma senare :)


Har åkt färja för första gången i livet, var faktiskt inte så
farligt som jag trodde :P
Firade daniels kompis, elias som hade fyllt 30 år

26 feb 2011
26 feb 2011

27 feb 2011

Haft tacoskväll där "lilla" Liam var med!
mysongen som blivit så stor! :)
4 mars 2011

Och igår, då vi förfestade i långkallingar hos svärföräldrarna
för att sedan gå ut o dansa och ha världens bästa kväll! ♥
5 mars 2011
5 mars 2011

och där var vi ikapp livet idag :)
ska försöka fixa lite barnzumba videos nu,
smell ya later! ♥


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!