Veterinärdax!

mitt liv . com | 2011-11-17 | 14:50:09 Kommentera här! » 1 st

Min lilla prinsessfia har ju kvar dessa såren på
bakbenen, trots vi ändrat maten och ger henne medicin.
Det blir inte bättre!
Så igår kl 8 på morgon skulle vi lämna in henne hos
veterinären och lämna henne där under dagen, för bland annat blodprov och
hudprover. Det kom att en känslomässig klump i halsen när jag lämnade
henne kan jag säga ;) min skruttbebis ju ;)

Men det gick bra allt, förutom att hon frästa åt veterinären hehe :P
(biitch? oh yes she is! hehe)
Men hon blev glad när jag kom och klappa på henne, sen var hon rätt såsig och
go hela kvällen. Hon gick åt ett håll o rumpan åt ett annat hehe :D
Men! redan idag är hon mycket mycket piggare o likt sig själv igen :)

Det som är lite jobbigt är att vi inte får svar på proverna förrän om
ca två veckor!!! "/
Då är det även återbesök och stygn ska tas bort.


Kommentarer
Skrivet av: Sanna

tack ! va söt du är =) jag sjunger så gärna på era högtidsdagar så det är bara o säga till ;)



jag har inte bestämt riktigt vad jag ska göra med håret, men jag tror att jag kör svart ett tag till med lite effekter i håret så går jag mot ljusare tider sen när sommaren börjar närma sig

2011-11-20 @ 23:56:46
Länk: http://moonzanna.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!