Skilsmässobrevet

Hahaha | 2011-10-02 | 01:33:20 Kommentera här! » 1 st

Kära hustru,
jag skriver detta brev för att berätta att jag lämnar dig för alltid...
Jag har varit en god man till dig i 7 år och jag har ingenting för det.
Dessa sista 2 veckorna har varit ett helvete... Din chef ringde för att tala om för mig att du
avslutar ditt jobb idag och det var droppen.
Förra veckan kom du hem och märkte inte ens att jag hade en ny frisyr...
Hade lagat din favoritmat och även hade ett helt nytt par silkeskalsonger.
Du åt i 2 minuter, och somnade genast efter du sett dina såpor på tv.
Du säger inte att du älskar mig längre och du vill inte ha sex eller något som förenar
oss som man och hustru. Antingen är du otrogen mot mig eller inte älskar mig längre, hur som
helst är jag borta. Din ex-make
P.S. Försök inte att hitta mig. Din syster och jag är på väg bort till West Virginia tillsammans! Ha ett bra liv!

Hustruns svar;
Kära ex-make! Ingenting har gjort min dag mer än att ta emot ditt brev.
Det är sant att du & jag har varit gifta i 7 år, även om en god man är långt ifrån vad du har varit.
Jag tittar på mina såpor så mycket eftersom de överröstade ditt ständiga gnäll & gnäll!
Synd att det inte fungerar. Jag märkte när du klippt dig förra veckan, men det första jag
kom att tänka på var "Du ser ut precis som en tjej!" Eftersom min mamma uppfostrade mig
att inte säga något om jag inte kan säga något fint, sa jag inget alls. Och när du lagade min
favorit mat ...du måste ha blandat ihop mig med min syster, eftersom jag slutade äta fläsk för 7 år sedan.
Om de nya sidenkalsongerna: jag vände mig bort från dig eftersom $ 49,99 prislappen fortfarande
var kvar på dem, och jag bad att det var en slump att min syster hade lånat $ 50 från mig den
morgonen. Efter allt detta, jag älskade dig fortfarande och kände att vi kunde lösa det. Så när jag
vann 10 miljoner dollar på lotto slutade jag mitt jobb och köpte oss två biljetter till Jamaica
men när jag kom hem var du borta... Allting händer av en anledning, antar jag.
Jag hoppas att du har det tillfredsställande liv du alltid velat ha. Min advokat sa att det brev
du skrev garanterar att du inte kommer att få ett öre av mig. Så var försiktig.
Mvh din ex-fru. Rik som fan och fri!
P.S. Jag vet inte om jag någonsin sagt detta, men min
syster Carla föddes Carl. Jag hoppas det är inte ett problem!!! (ړײ)


Kommentarer
Skrivet av: Fröken M

haha !! klockrent :)

2011-10-06 @ 20:51:38
Länk: http://frokenmela.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!