Daniels 30 årspresent

youtube like a lot | 2011-09-20 | 19:56:42 Kommentera här! » 1 st


Kommentarer
Skrivet av: Sanna

hej !

allt bra med dig ?

ååå fransarna, jag är så supernöjd med dom så det är inte klokt ! Man får välja vilken tjocklek, längd och färg man vill ha på dom. Men jag gick dit och så kom vi tillsammans överrens om vad vi skulle prova för sort.

det är det bästa jag har gjort !



har gått hos Ann-sofie på Kashk nu i ett halvår och jag är så jävla nöjd. använder aldrig mascara längre. Fransarna är långa, mörka och supervackra =) jag rekommenderar verkligen att du går till den salongen, dom kan sin sak där.

Nämn gärna att du fått tipset av mig om du går dit

2011-09-20 @ 22:09:35
Länk: http://moonzanna.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!