Trött & sleten men ändå glad! :)

mitt liv . com | 2012-04-13 | 00:17:04 Kommentera här! » 1 st

Skulle vilja skriva ett inlägg och lägga in massa bilder men örker inte, så går och
lägger mig istället, får bli imorgon ;)

Känner jag varit duktig denna vecka, jobbat fem dagar, fem heeeladagar :P
ingen ro o ingen vila, men imorgon då jäklar är det sovmorgon som gäller! ♥
ska bli ljuuuvligt gött :D

En bild kan ni få, på min fina ring som jag fick av
danne i födelsedagspresent :)
(födelsedagspresent = en månad sen men lämnade tillbaka den
för att få en mindre storlek. Inga problem sa tanterna i affären, kommer
om en vecka. Nix! det gjorde det inte! fyra veckor tog det!!)



La upp bilden på facebook tidigare idag och kan väl säga att ca 1000%
trodde nog vi förlovat eller gift oss :P
Hade jag också trott om jag sett denna bild! Eller rättare sagt jag trodde
det när jag öppnade asken och såg ringen! :D
Visst är den fiiin?!
Ser ut att kosta många tusen tycker jag, men det gör den inte
påstår daniel ;)
DOCK tycker jag (och måånga) att det är på
tiden att vi förlovar o gifter oss ;D
Vi har pratat om att vi vill gifta oss men vi är lite oöverrens om vilket millenium bara ;P

Vi har alla år bakom oss, vi har varit med om massa
tillsammans och jag vet vi har många år framför oss tillsammans :)
 ♥


GODNATT!


Kommentarer
Skrivet av: Emma

Du får fria till honom istället. :D

2012-04-13 @ 08:38:29
Länk: http://eembla.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!