18 december

Hampus♥ | 2012-12-18 | 17:49:44 Kommentera här! » 1 st

Idag var vi till sjukhuset och träffade kuratorn som vi ska ha kontakt
med. Det var jobbigt att åka dit och att vara där men skönt efteråt ändå.
 
Hon hjälpte oss med lite papper från försäkringskassan, vi fick det fina kortet 
som sjukhusfotografen tog på Hampus och lite "allmänt" prat.
 
Fast vi såg Hampus på sjukhuset så var jag nervös för kortet, 
vi hade ju sett honom på riktigt för en vecka sen, och nu skulle vi få se
honom igen fast på kort, kändes konstigt...
Kunde de inte ha kvar honom så vi kunde få hålla honom
en gång till o en gång till o en gång till...
Önsketänkande men förstår att det inte är möjligt.
 
Om jag följde med rätt så skulle han bara finnas kvar
så länge vi var kvar på sjukhuset, ifall vi ville se honom igen.
Jag hade velat träffa honom igen, eller haft honom längre, fast ändå inte 
på något vis. Jag tror det inte hade blivit mindre jobbigt, kanske snarare tvärtom.
Vi hade honom hos oss en bra stund ändå, höll kramade o pussade
på honom, och det var så obeskrivligt svårt att lämna bort honom sen,
när jag visste att jag aldrig skulle få hålla honom igen, min älskade lilla Hampus
 
Föddes 11 december 2012 kl 00.40 och var redan 25cm lång, med sin fars stora fötter
Pappas fötter och mammas näsa ♥♥♥
:')

Kommentarer
Skrivet av: Emma

Kan inte ens föreställa mig va ni går igenom. :( Jag tänker på er. Han va säkert världens sötaste. <3

2012-12-18 @ 19:10:13
Länk: http://Eembla.blogg.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!