Älskade Hampus ♥

Hampus♥ | 2012-12-11 | 21:51:00 Kommentera här! » 2 st

 
I måndags klockan 15:30 inträffade den värsta dagen i våra liv.
Vi åkte in till akuten med befarat missfall. Kl 16:15 fick vi detta bekräftat av läkare.
Vi blev så klart extremt ledsna och kände att livet är orättvist. Dock återstod den värsta tiden då
jag var tvungen att föda barnet som vanligt. Detta innebar att våran son Hampus skulle födas
levande men ej överleva länge. Det tog 9tim innan han föddes.
Han blev bara 20v 4dagar våra kära son. Idag valde vi att ta avsked och se våra älskade son
som vi längtat efter. Han var jätte fin och såg fridfull ut. Livet är hårt och orättvist men vi ska
gå vidare och se till att ordna en bror/syster åt Hampus när orken för detta infaller.
Vi kommer ALDRIG glömma dig våran älskade Hampus ♥.
Vi har alla kännt sorg, men att förlora sin son/dotter måste vara bland det värsta som finns.
Tack vårdpersonal och läkare, men mest våra nära kära som funnits för oss, tack
 
 
 ♥  ♥  ♥
Mamma & Pappa älskar dig!
 ♥  ♥  ♥

Kommentarer
Skrivet av: Heléne

Åh dessi vill bara ge dig en stor kram! <3 ska tända ett ljus för Hampus imorgon! <3

2012-12-11 @ 22:28:44
Länk: http://helenenilsson.blogg.se
Skrivet av: Fröken M

Du ska veta att jag tänkt på er hela dagen idag.
Jag är sååå ledsen för er skull !
Vill du prata så finns jag här <3
KRAM

2012-12-12 @ 21:08:21
Länk: http://frokenmela.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!