Egen plats

Hampus♥ | 2012-12-19 | 19:27:15 Kommentera här! » 1 st

Tror jag har glömt att visa att vi har gjort i ordning en
egen plats för Hampus här hemma. 
Ultraljudsbilden, hand-och fotavtrycket och glashjärta som fick av mina morföräldrar.
Sedan har vi även ställt dit kortet på honom som vi fick av kuratorn igår, 
i ett fint "omslag" eller vad man kallar det.
Kortet på Hampus kommer jag inte visa eller lägga upp här med respekt för andra,
Det är absolut inget läskigt eller skrämmande med det men det är ändå känsligt tycker jag...
Det har vi för oss här hemma som vi kan se när vi känner för det,
han är verkligen jättefin 
 
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Carro

Så fint ni har gjort till Lillprinsen! :) <3

2012-12-19 @ 23:19:25

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!