Hampus Minneslund

Hampus♥ | 2012-12-14 | 10:30:34 Kommentera här! » 3 st

Igår var vi upp till Ruds Kyrkogård här i Karlstad och tittade på minneslunden där
vår lilla Hampus ska få vila i framtiden. Det var jättefint, och känns skönt att veta att
det alltid kommer lysa ljus hos honom ♥
 
  
 
Han kommer inte begravas förrän till våren, det är alltid så när det gäller
minneslundar. Dels för att det är för hårt i backen och för att man inte ska kunna
se vart han är begravd. Man får ingen egen plats där utan är gemensam för alla.
Vi kommer därför heller inte få reda på när, vilken dag, de begraver honom, just av det
att man inte ska ha egen plats.
 
Så om någon är förbi kyrkogården så kommer
han sedan ligga på nya minneslunden, ifall någon har en blomma över,
eller vill skänka honom lite tanke & kärlek ♥
 
 
Vi kommer ALDRIG glömma dig våran älskade Hampus ♥

Kommentarer
Skrivet av: Emma

Här hos mig får han många tankar, ni med! Kram. <3

Svar: Tack emma <3 <3 <3 Kram
Desirée

2012-12-14 @ 11:13:05
Länk: http://Eembla.blogg.se
Skrivet av: Heléne

Vart ligger nya minneslunden? Jag som bor på Rud ska gå dit och tända ljus! :) kram till dig Dess! Hoppas vi ses på jobbet snart igen! <3

Svar: Vad go du är! <3 Nya minneslunden är lika med norra minneslunden som det står på kartor man ser, ligger som typ i en liten skogsdunge, med en sten"bänk". Jag tänkte prova på jobb efter jul, 27-28 jobbar jag dag. Måste försöka iaf. Kramar!
Desirée

2012-12-15 @ 11:25:22
Länk: http://helenenilsson.blogg.se
Skrivet av: Helene

Jag jobbar kvällar då! Du är så stark dess! <3

Jag ska gå till kyrkogården någon dag och kolla vart den nya är så jag kan tända ett ljus för er lilla ängel!

2012-12-16 @ 10:37:03
Länk: http://helenenilsson.blogg.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!