Någon som missat att det snöar? :P

mitt liv . com | 2012-12-05 | 20:00:21 Kommentera här! » 1 st

Att vara gravid på vintern är inte det roligaste kan jag lova, sommarn
har väl sina för -och nackdelar också :D
 
För -och nackdelar med vintern iaf :
*Kläder är redan trånga, blir inte bättre av att vinterjackan
inte passar, och känns ovärt att köpa nytt :P
*Man får en liten knodd lagomt tills det börjar bli
varmt ute så man slipper vara i ide :)
 
Fördel med att vara gravid över huvudtaget,
det är ok att vara slö seg o långsam! ;)
Allt behöver inte gå i 180 heeela tiden.
 
Halva tiden har gått nu iaf, börjar bli fundersam på hur stor jag kommer bli i
slutändan ;) Om magen syns? YES it really really does!! ;) ♥
 
Det börjar ramla in lite namn på listan också,
får se hur det blir till slut, kanske inte något som stämmer bra :)
men kan säga bestämt att det inte bli ngt av daniels förslag,
gösta göte lennart sven etc tyvärr nej men nej tack! :D
Har ju några månader kvar att diskutera detta ;)
 
Än så länge är jag inte nervös för förlossningen, än så länge bara
all publik o folk som "måste" vara medoch titta upp i allt, hur det kommer vara typ. Inte själva
utklämandet, än :P lööööööser sig säger jag :D
 
 
Snö är mysigt och fint, men också pain in the ass om man
tänker bilmässigt o klädermässigt, men annars är det väldigt vackert :)
Och julen gör att det blir ännu mysigare ♥

Kommentarer
Skrivet av: Emma

Jag va gör rädd inför förlossningen. Även för att det skulle va folk där nere. Haha. Men jag lovar, du kommer inte ens tänka på det när du kommer in där med värkar. ;) Man har så mycket annat i huvet då. Och för mig va det bara två. En där nere och en på sidan. Hehe. Men hörru! Lägg upp magbilder dåååå. :)

2012-12-06 @ 22:25:09
Länk: http://Eembla.blogg.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!