Nu är det klart!

mitt liv . com | 2012-12-30 | 23:43:00 Kommentera här! » 2 st

Idag betalade vi resan, så finns det ingen återvändo :D
 
Nervös? JA !
Som tusan...!
Ja, jag har hade velat åka dit någon gång,
men bara en månad avgång, damn!
jag är nervös, stressad, uppspelt etc !
 
Om exakt fyra veckor har planet precis börjat brumma igång!!
 
Mest nervös för att det är så jäkla långt bort (både bra o dåligt iofs?!)
och sen vart mina lurviga små älsklingar ska ta vägen under tiden ? "/
Vill helst någon ska bo hos dem eller de kan bo hos någon.
Inte så roligt för dem att vara ensamma i två veckor och någon
bara kikar in någon gång per dag i fem minuter "/
 
Så än så länge är det sånt som far omkring i huvudet på mig, men
givetvis ska det bli väldigt skönt att lämna allt en liten sväng,
börja om :) vanliga resfebern kommer nog snart den med ;)
 
 
Ungefärlig bild från vår lilla bungalow
(om nu allt stämmer)
Tio meter till havet står det iallafall, och ca 400 meter till centrum :)
Helt ok?
Plus vi har några vänner som är där så vi inte kommer bli helt stölliga på varandra ;)
också om jag fattat det rätt så är det lite mindre
ställe, vilket passar oss utmärkt! Stor stad, massa folk o tjolahoppsan skippar vi gärna.
tjolahoppsan kan v ha på egen hand :)
 
Nattdags nu, sov gott alla, och tack för att Ni finns

Kommentarer
Skrivet av: Sanna

du kommer att älska det landet, det är helt fantastiskt !
Och inte behöver du vara nervös inte ;) njut av varje sekund !

Svar: Har du varit där så du har ngr tips och bra-att-tänka-på-saker? ;) jag är suuuperpirrig! så är det ju alltid, men nu är det ju så jäklans långt bort! :O :P
Desirée

2012-12-30 @ 23:49:07
Länk: http://moonzanna.se
Skrivet av: Sanna

ja jag va där för ganska många år sen...ska fundera på lite tips och sånt..kan höra med mamma och dom oxå. Dom har varit där ett par gånger.
Du kommer att älska det...;)

2012-12-31 @ 00:01:45
Länk: http://moonzanna.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!