Snart äntligen nytt år!

mitt liv . com | 2012-12-22 | 22:33:00 Kommentera här! » 1 st

Jag såg denna bilden på facebook 
||
Och jag kunde inte hålla med mera, 2012 har varit bra delvis absolut,
men två missfall på ett år gör att jag längtar efter ett nytt år.
Att var ledsen och nedstämd passar inte mig har jag hört från flera håll,
och jag håller nog med, jag föredrar att vara positiv.
Se framåt, girlpower, längta till saker, nya utmaningar.
 
Jag kommer aldrig sluta tänka på Hampus eller tänka mindre på honom
bara för vi någon gång kommer få (massa!) syskon till honom.
Eller för att jag går runt och är glad, jag gillar att vara glad och ha kul.
 
"Mina ögon kan glittra,
mina läppar kan le
men sorgen i mitt hjärta kan ingen se"
 

Kommentarer
Skrivet av: Helene

Du ska absolut inte ha dåligt samvete för att du är glad, skrattar osv. Jag kunde inte tillåta mig själv att vara glad och grävde ner mig i ett rejält hål när min syster dog. Nu efter att få prata med någon kan jag faktiskt se det positiva med livet och jag tillåter mig att skratta och ha kul.

Det kommer gå lättare med tiden dess! Det lovar jag! Tillåt dig att skratta, ha kul, ,men tillåt också tårarna! <3

Kram!

2012-12-22 @ 23:26:37
Länk: http://helenenilsson.blogg.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!