Det som kom och gick! :D

mitt liv . com | 2012-07-15 | 22:52:22 Kommentera här! » 0 st

Semestern är slut och givetvis är jag inte det minsta bitter ;P
det är ju gôr roligt att jobba ;)
 
jaja!
 
Vi SKA ju på semester någonstans till hösten, dessvärre har
vi fortfarande iiiinte besämt vart det blir... Men det löser sig :)
inte australien iaf efter alla haj-attacks-rubriker :O
 
 
Blir lite från semestern ändå ;)
 
 
Min lilla primadonna har haft det gött iaf ;D ♥
Eftersom hon gnager bort allt hår där det kliar är hon nästan helt
naken på magen! :D så tjockismagen hänger fram! :D gööör go!
mitt hjärta de! ♥♥♥
     
Har varit nere i stugan en sväng.
 
Fick äran att stå i massa bilkö eftersom Madonnas lastbil passade på
att köra omkull just den dagen vi skulle åka just där! :D
 
 
Och! så har jag ju gjort min jungfrutur till Ullared!! :D
dock ska jag nog inte gå där med danne något mer :P själv eller andra flickor! ;)
 
 
Och stekt lite med båtåkning :) 
Helt förjäklig har ju inte semestern varit men har mer kännts som en långhelg typ... :P
 
Nu jäklar kör vi jobb här! jalla jalla! ingen lugn o ro! :D
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!