Semester dag 2

mitt liv . com | 2012-06-26 | 23:51:58 Kommentera här! » 0 st

Semestern är i full gång och jag har bara slappat än så länge!!
Tror detta är mycket bra för kropp och själ faktiskt, hade nog inte
orkat jobba som jag gjorde länge till, men nu är jag fri från allt en liten sväng :)
 
Igår var jag inomhus hela dagen, men på kvällen gick
vi ut och käkade mat på Glada Ankan, trevligt & gott att slippa laga ;)
 
Idag blev det sovmorgon, igen. Sen bara hänga lite med
min kära gubbe. Vid tre tiden åkte han neråt kusten till stugan för att vara
där ända tills på fredag (!?) nästan lite väl länge tycker jag...
men men! Då är han skyldig mig en ullared tur ist ;P hehe!!
Förhållanden handlar väl om att ge och ta, kompensation? ;)
jag ska till ullared !
 
 
 
 
Sen har vi kollat upp lite styla-om-hallen-grejer,
när vi flyttade till bellevue fick vi hela lägenheten omtapetserad,
förutom hallen och den har jag stört mig på i snart 2,5 år :p
men nu till helgen så jäklar ska det bli andra bullar! :D
Simon & pappa ska hjälpa till /göra allt kommer det nog bli :P
Sen skulle vi få hjälp att fixa kaklet i köket. Det gick ju i sönder när vi flyttade in och
satte in diskmaskinen :P så det har också varit skabbigt i snart 2,5 år :P
vi är inte så snabba att ta tag i saker ;)
 
Så semestern handlar om att ta tag i saker tror jag minsann! :D
*Hallen målas om
*Köket kaklas om
*Förrådet rensas
*Kläder ska rensas
 
Nu ska jag nog krypa ner i sängen!! :D
kommer ligga kors o tvärs över heeela sängen tror jag ;)
 
G 'night !
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!