Vart tog tiden vägen?

mitt liv . com | 2012-06-04 | 11:39:35 Kommentera här! » 1 st

Mycket länge sen jag skrev något hmm ....tiden bara försvinner ju!
men just nu gör det inget för det innebär snart SEMESTER !! :D
Från och med midsommar håller jag mig borta från allt som kallas jobb!!
..om det inte gäller mig själv eller hemmafix så klart, hallen ska ju målas om, förråd rensas
etc etc etc etc ;)

Har inte så mycket spec planerat på semestern ÄN,
(förutom träffa ikapp massa folk som jag saknar),
Har en känsla dock att det kommer bli fullt upp som vanligt :D

En sak har jag iallafall planerat och bestämt,
jag & abbe ska på cirkus! :D



Bamse är ju med på cirkusen! Det var därifrån vi (/jag) överhuvudtaget
fick idéen till detta, annars hade det nog inte blivit av :P
+albin har aldrig varit på cirkus :O han säger han varit det
men då menar han tivoli :P hahaha! Så nu ska syrran visa
vad riktig cirkus är! :D Kul ska det bli, som fasiken!


Liten han varit, växer så det knakar!
Han är 5 år och är snart ikapp min sko strl ... XD


♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer
Skrivet av: Mamsen

Vilka fina bilder, kan du inte mail dem till mig? :-)

2012-06-04 @ 13:18:39

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!