Back on track!

mitt liv . com | 2012-03-25 | 21:47:36 Kommentera här! » 1 st

Idag har det iallafall varit en bra dag! humöret har varit på topp! :)
det känns gött att vara sig själv




Så nu hôppes vi att detta glada humöret håller i sig ! :D

Denna vecka ser ut som följande:

Måndag ska det jobbas natt (lyycka till till mig fiifaan)
tisdag ska jag försöka hinna ta tag i saker, beroende på när /om jag 
vaknar efter jobbnatten :P
 onsdag torsdag fredag JOBB
lördag->söndag STOCKHOLM! :)

Är ensam hemma inatt, skiiiittråkigt faktiskt :(
tur vi iaf jobbar natt imorgon tillsammans så jag får
se min lille gôbbe något denna veckan :D

Frågan är bara idag då om jag ska lägga mig i tid
ikväll = gå upp tidigt = tupplura/sova innan jobbet (vilket jag är sääämst på)
eller vara uppe länge/sent och då = sova länge imorgon?
Brukar aldrig gå bra hur jag än gör med saken :P
FIXAR SIG! :D


Vi är fruktabelt fula och perfekta tillsammans ;)
♥ ♥ ♥


Kommentarer
Skrivet av: Mamsen

Vilka brudar - underbart! :-)

2012-03-27 @ 21:39:42

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!