Födelsedagspresent från Danne <3

mitt liv . com | 2012-03-16 | 22:15:02 Kommentera här! » 2 st

Med mig nyfiken som jag är och danne ville nog visa vad duktig han varit som hittat present, så öppnade jag att min present igår!! :D
(med all rätt egentligen eftersom jag fyllde då, orkar minsann inte hålla mig till ngt kalas! ;))
En RING var det iaf! och enligt mig så kändes det som en "vill-du-gifta-dig-med-mig-ring", men det försäkrade han mig om att det inte var ;P
Riktigt riktigt fin!! Nästan lite för fin för mig tycker jag nästan!? Jag är ju som jag är ;) Får helt enkelt ta o skaffa mig lite klass o stil efter detta ;)
Imorgon är det kalas dags ute hos mamma, ett reedit kalas blire! Inte nog med att jag o abbe ska firas samtidigt som vanligt, utan även mamma & olle! De fyllde i början/slutet av februari men det fanns ej tid att fira, så vi tar fyra i en smäll! :P lyllo "stora lillebror" simon som inte fyller förrän till sommaren ;)
JAJA!! Nog om mig! LÄGGDAGS!! <3
over n out!


Kommentarer
Skrivet av: Emma

Jag veeet. Men blir så jäkla trött ibland. :( Vill bara ha lugn och ro. Men det ska alltid va folk som lägger sig i och förstör. Är det inte den ena så är det den andra.

Fi faaaan. :p

Hoppas allt är bra med dig!

2012-03-19 @ 15:45:40
Länk: http://eembla.blogg.se/
Skrivet av: Emma

Vilken tjusig ring förresten. :)

2012-03-19 @ 15:46:05
Länk: http://eembla.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!