Fun things ahead!

mitt liv . com | 2012-10-26 | 15:13:03 Kommentera här! » 0 st

Har nästan varje månad något roligt att se fram emot!!
Riktigt gött! Inte bara "se fram" emot att jobba jämt utan ha lite annat att göra :D
 
Men! jag kommer inte skriva saker i förväg, så jag inte avslöjar något
som inte ska avslöjas, vore ju inte någon skräll och jag ställde till med något :P
 
I oktober var det ju Shan Atci som var den roliga grejen, så check på det! :D
 
 
Så uppdateringar kommer allt efter som på blogg, facebook eller instagram! :D
 
Och är det inte något roligt som man gör, så är det alltid någon som fyller år
och det är ju inte heller så illa pinkat ! ;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!