Sista sista

Miranda | 2013-12-10 | 22:42:49 Kommentera här! » 0 st

Idag var det sista dagen hemma på ett par veckor, och sista sjukhusnatten i Karlstad (oklart än om vi kommer till Karlstad sjukhus efter allt eller om vi stannar i Göteborg tills vi får komma hemhem). 

Daniel kom och hämtade oss på dagen efter hennes antibiotika klockan 12 och körde hem oss för att sedan åka tillbaka till skolan igen.
Måste ge Daniel MASSA beröm som klarar skolan så himla bra trots allt som har hänt, händer och kommer. 
Vi, dina tjejer, är sjukt stolta över dig! <3

Miranda däckade efter en liten matslurk när vi kom hem så jag passade på att städa och röja så gott jag hann. Jag har verkligen saknat att städa!! Plocka, fixa, rensa och greja bland mina saker :)
Längtar tills vi får vara hemma på heltid, inte bara vara ledig från sjukhus några timmar. 
Hoppas Miranda kommer lära/vänja sig med att sitta i babysittern eller ligga i sängen och prata med leksaker, så att hon inte alltid alltid måste vara hos mig.
Eftersom det varit som det varit så är hon vääärldens mammgris, vilket är helt förståligt, och ja jag älskar henne mer än allt som finns, men liiiite space och luft utan bebis behövs ibland :) 
Vi har sagt vi tar det problemet när vi flyttar hem :) ...ett problem i taget :)

Dåliga blodvärden på lilla damen häromdagen också, så igår fylldes det på med en vätska (guldfiskminne) och idag fyller vi på blod inför vad som komma skall!..
Sömnen idag och imorgon lär väl bli sisådär så bäst att börja försöka sova...

Godnatt alla! <3




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!