Dag 8

Thailand | 2013-02-08 | 06:27:00 Kommentera här! » 0 st

Det snålas inte på värmen här iallafall jiiises vad hett det är här :D vi är inte überstekare så vi håller oss faktiskt medtadels under parasollen, räcker :)
Känns som jag missar att skriva vad vi håller på med så här kommer det lite, vi äter myycket, shoppat, har det gött, provat fiskspa (30min ca 37kr), sett en båt som gått på grund utanför oss, daniels mage klarade 7 dagar i landet utan att rasa (rekord!), bränt mig på öronen, badat massssa dock "kallt" i poolen bara 26grader xP, sett många fina platser, gått på stranden och plockat snäckor, skypat med mina föräldrar, säkerligen gått upp 250kg, tänt en önskelykta för Hampus, blivit ihjälskrämd av megaspindel o geckos. Mår BRA just nu <3
Även om det kommit någon tårskvätt och att jag är lite nervös för att bryta ihop, men det finns ett viss lugn i kroppen som är såå skönt! Hoppas den känslan håller i sig :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!