Dagarna går...

mitt liv . com | 2013-01-12 | 23:27:40 Kommentera här! » 0 st

Nu var det ett tag sen det skrevs något, och anledningen
till det är bara så enkel som att jag inte har haft lust och
inte riktigt vetat hur jag ska sätta ord på hur jag känner och mår.
 
Men för att fortsätta från onsdagen så gick det "bra"
hos kuratorn, men vi ska fortsätta lite till, jag behöver någon att
prata av mig till. Även om jag har massa underbar familj och
fina vänner som jag kan prata med så tror jag man behöver 
någon utomstående.
NU förstår jag vad folk menar när de säger att det
kan vara bra att prata med någon utomstående.
Det blir en kuratorträff innan all resa och så,
även om det givitvis ska bli obeskrivligt skönt att
åka långt bort från allt ett tag så tror jag det kommer
vara lite blandade känslor, svårt att förklara.
 
Jag gjorde även ett städryck den kvällen, big times!
Städade tills halv två på natten, Daniel tyckte det
så ut som en ny lägenhet när han kom hem :)
 
Jag gråter fortfarande, lite då och då.
Men jag kan hålla tillbaka och "kontrollera" det lite mera
nu, på gott och ont kanske. Fast ibland så håller det
inte och tårarna bara rinner...
 Det som gör att allt går mycket lättare också
är alla folk som är runt omkring,
fy tusan vad glad jag är för alla jag har runt MIG!
Tack allihopa!
 
Jag ska försöka skriva om lite roliga och trevliga 
saker också, även det mesta är jobbigt så har jag faktiskt
roligt emellanåt också :) så ni inte bara tror jag gråter.
 
Hoppas ni har fin helg, det är ni värda 
Många kramar från mig!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!