Dessan tipsar!

mitt liv . com | 2013-01-13 | 17:52:27 Kommentera här! » 0 st

Jag kanske är lite efter men nu har även jag sett serien "The Walking Dead"!
 
Jag och Daniel började se den när den kom ut men jag somnade ifrån
och då tittade Daniel i förväg och jag blev butter och struntade i det :P
Men nu har jag behövt ha något att fokusera hjärnan på så det har varit perfekt!
...fast jag har inte vågat titta på kvällen när jag varit ensam ;)
Inget för känsliga tittare kanske men serien är BRA :)
 
 
 
" Rick Grimes är en före detta sheriff som har varit i koma i flera månader
efter att skjutits i tjänst. När han vaknar upp upptäcker han att världen har tagits över av
zombies, och att han verkar vara den enda personen fortfarande lever. Efter att ha återvänt hem
upptäcker han att sin fru och son saknas. Han ger sig av mot Atlanta för att söka efter sin familj.
Smalt flyr döden i händerna på de zombies vid ankomsten i Atlanta, han får hjälp av en annan
överlevare Glenn, som tar Rick till ett läger utanför staden.
Där Rick finner hans fru Lori och sonen Carl. Tillsammans med sin partner och bästa
vän Shane, grundar han en liten grupp överlevande som kämpar för att
parera de zombiegrupper, samt konkurrerar med andra överlevande grupper som
är beredda att göra vad som krävs för att överleva. "
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!