Det är ingen dålig dag, bara jobbig.

mitt liv . com | 2013-01-03 | 23:17:06 Kommentera här! » 1 st

Idag har det, inte varit dålig dag men jobbig dag.
Det underlättare ju inte direkt att man är tjej heller, för vad gör tjejer
alldeles för mycket? Jo, tänker... Alldeles för mycket och
onödigt många gånger.
 
Jobbet gick iallafall bra idag tycker jag nog, lite tårfyllda
ögon blev det några gånger, men det känner
jag ändå som att det gått bra då faktiskt.
Så långe jag inte bryter ihop helt så är det bra /går åt "rätt håll".
 Det är jobbig när man ser folk som vet vad som har hänt men inte vet hur de ska 
säga något eller vad de ska göra. Igår fick jag en kram 
på jobbet och mer så behövs inte heller, en kram räcker jättelångt
och betyder mycket mer än vad man kanske många gånger egentligen förstår.
 
Försöker vara positiv, försöker tänka positivt men ändå
så flyger tankarna tillbaka till det jobbiga. Oavsett!
Jag tänker och laddar inför Thailand, bra att tänka på det, 
distrahera hjärnan lite, men ändå på något vis så slutar det med Hampus.
Jag vill inte sluta tänka på honom, eller glömma honom, aldrig
någonsin, men jag vill kunna gå och tänka på saker utan att det ska sluta med tårar i ögonen.
 
Ibland känner jag mig bara så jäkla trött på allt,
allt är svårt, krångligt och massa beslut hit o dit.
Orkar inte.
Vill bara pausa allt, ta en paus och komma ikapp.
Får som panik i hela kroppen, och jag vet inte vart jag ska
ta vägen, bete mig eller orka med allt...
Hoppas de iallafall blir lite lättare snart.
Till veckan ska vi till kuratorn igen, hoppas hon kan trassla ut
hjärnan lite. Känner jag nog behöver träffa henne och prata.
 
Skönt att skriva av sig lite, bra terapi mellan kuratorträffarna.
Hoppas det går sova lite inatt nu. 
Godnatt alla fina o bra människor, TACK FÖR NI FINNS <3
 
 


Kommentarer
Skrivet av: Emma

Här får du en kram från mig med. :)

2013-01-04 @ 00:42:17
Länk: http://Eembla.blogg.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!