Ensamträff med kurator

Hampus♥ | 2013-01-22 | 14:27:37 Kommentera här! » 0 st

Nu har det gått några dagar sen jag skrev något igen...
Så blir det ibland, känner att jag kanske inte kan/behöver skriva
a l l t jag tänker på.
Dagarna går lättare men ibland måste man få bryta ihop och gråta av sig
och få ur sig all sorg och frustration, bara så det är, finns ingen annan förklaring.
 
Snart ska jag iväg till kuratorn, ska dit själv idag för första gången.
Det kommer gå bra men kommer samtidigt vara jobbigare, Daniel brukar
ju vara med och då brukar han babbla på om något helt annat när inte
jag orkar säga något. Så idag är det bara jag och hon.
Vi ska prata lite mer om minneslund och asklund, jag har fortfarande
beslutsångest. Båda har ju sin för-och nackdelar, gäller ju att
komma på vilket som väger mest...
Jobbigt, inget beslut jag trodde jag skulle behöva ta nu i livet direkt.
Eller om ens någonsin...?
Oavsett hur vi gör kommer vi alltid älska och sakna Hampus
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!